Kies je voor maatwerk dan kies je voor De Nederlandse Provider

      Reacties uitgeschakeld voor Kies je voor maatwerk dan kies je voor De Nederlandse Provider

Je kiest voor De Nederlandse Provider als je voor maatwerk kiest. Internet en bellen zijn in onze maatschappij absoluut niet meer weg te denken. Zowel voor de zakelijke markt als de particuliere markt. Over het algemeen blijkt dat het merendeel van de traditionele telecombedrijven zich niet verdiept in hun klanten en hun wensen. Echter voor De Nederlandse Provider is elke klant anders en uniek. Dat betekent voor u als zakelijke klant dat De Nederlandse Provider maatwerk levert. Een installatie die precies bij uw wensen past. Nooit meer betalen voor een dienst die je als bedrijf niet gebruikt. Wat een fikse besparing kan opleveren. Door gebruik te maken van bijvoorbeeld SIP Trunk, bellen de verschillende vestigingen onderling gratis, gesprekskosten zullen dalen naar de helft van de huidige gesprekskosten. Vast-Mobiel-Integratie (FMC) is de toekomst. Dat betekent dat medewerkers via één telefoonnummer altijd bereikbaar zijn. Of ze nu onderweg zijn en mobiel te bereiken zijn, of op kantoor hun administratie bijwerken.

De Nederlandse Provider denkt met u mee

De Nederlandse Provider brengt door middel van het gebruik van FMC verandering in mobiel- en vast bellen. Onderzoek wijst uit dat vast bellen al jaren afneemt qua populariteit. Veel bedrijven en particulieren consumenten hebben echter nog steeds zowel een abonnement voor vaste telefonie als een abonnement voor mobiele telefonie. We houden nog graag vast aan het oude en vertrouwde. Bang voor het onbekende? Bang voor een nieuwe toekomst? Waarom? Het kost dubbel zo veel dan wanneer u kiest voor De Nederlandse Provider die mobiel en vast bellen via één telefoonnummer mogelijk én goedkoper maakt.

Problemen makkelijker verholpen via De Nederlandse Provider

Bellen via De Nederlandse Provider elimineert herkenbare problemen. Je vaste telefoonlijn heeft kuren, wie bel je? Als bedrijf heb je meerdere (onderhouds) contracten lopen: voor de vaste telefonie, de mobiele telefonie en dan ook nog eens voor de automatisering van dit alles. Wanneer de ene dienst kuren vertoont, met welk bedrijf neem je dan contact op om het probleem op te lossen? Vaak wijzen de verschillende bedrijven naar de ander, met als gevolg dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en frustraties hoog oplopen. De Nederlandse Provider maakt het je makkelijker. Zij zijn hét aanspreekpunt om ervoor te zorgen dat alles werkt en blijft werken.