NLcar
Image default
Aanbiedingen

7 dure SEO-tips waar je je geld niet aan moet uitgeven

online marketing business

Op het gebied van SEO-promotie bestaat een misvatting: “Hoe meer je uitgeeft, hoe beter het resultaat.” Vind jij dat ook? Maar hoe kun je dan het budget van het project zo hoog houden? Het zal u misschien verbazen, maar u kunt geld besparen zonder zelfs maar resultaat te verliezen. Laten we nu de duurste, maar niet effectieve SEO-promotiemethoden bespreken.

Gedragsfactoren

Standaardgeval: hoorde over de reactie van Google op gedragsfactoren en besloot diensten te gebruiken die zogenaamd gespecialiseerd zijn in veilig valsspelen. In eerste instantie lijkt het erop dat het echt werkt. Maar veel mensen vergeten dat het gebruik van dergelijke diensten door Google zwaar wordt bestraft. Het bedriegen van gedragsfactoren gaat gepaard met grote risico’s. Uiteindelijk kan het de ineenstorting van posities waard zijn.

Het opgelegde filter voorkomt dat de site er zes maanden uitkomt. De cliënt zal veel zenuwen verliezen in correspondentie daarvan. ondersteuning. Maar het meest vervelende is het verlies aan financiën: u moet aanpassingen maken aan de inhoud en engine van de site, het domein van de site opnieuw plakken, het optimalisatieniveau verlagen (verwijder onnodige sleutels in headers, metatags en teksten).

Een ander aanzienlijk verlies is tijd. Gedurende de hele procedure had uw middel lange tijd inkomsten kunnen genereren. En in plaats van het benodigde verkeer krijgt de klant een aantal sancties. Dus moet u geld uitgeven aan risicovolle promotiemethoden? De deskundige oplossing voorziet niet in dergelijke technieken. Je hebt zo’n SEO absoluut niet nodig!

Link vanaf de startpagina

Voorheen maakte deze aanpak het mogelijk de positie van de bron naar de eerste plaatsen in de zoekresultaten te verhogen. Zo werden hoogfrequente verzoeken gepompt. Maar vandaag is het niet langer relevant. De algoritmen van zoekmachines veranderen regelmatig. Hetzelfde kan niet gezegd worden over SEO-specialisten. Links van de “snuit” zijn goed geïndexeerd. Maar hun kosten komen duidelijk niet overeen met de kwaliteit. In tegenstelling tot gewone links kan het prijskaartje tien keer duurder zijn! Maar de effectiviteit van promotie is vergelijkbaar. Daarom kunt u dit item veilig uit uw budget verwijderen.

Artikel links

Dit is een eenvoudig promotiemechanisme: een artikel wordt gepost op een populaire bron, die links naar uw site bevat. Artikelpromotie zorgt voor meer natuurlijke links, en dat is wat Google nodig heeft. Toegegeven, er is een misvatting onder SEO’s: hoe duurder de link, hoe hoger de kwaliteit. Natuurlijk moet u geen gebruik maken van de diensten van weinig gepromote donorsites. Maar erg dure koppelingen zullen uw budget ernstig aantasten.

Sommige nieuwsportalen rekenen zeer hoge kosten. Helaas loont dit soort backlink vaak niet. Vanwege het regelmatig grote aantal gepubliceerde artikelen, zullen uw links snel verloren gaan in de archieven van de site. Van de miljoen bezoekers zullen slechts duizend gebruikers het artikel lezen. En slechts enkelen zullen uw site willen bezoeken.

SEO-artikelen

Vanuit het oogpunt van sommige copywriters moeten SEO-teksten massaal worden gevuld met trefwoorden voor een succesvolle promotie naar de TOP. Professionele SEO-copywriting betekent het maken van een promotieartikel dat echt verkoopt. Dit is niet zomaar onzinnige tekst die overal met trefwoorden wordt gevuld. Hier worden organische onopvallende gebeurtenissen hoog gewaardeerd.

SEO-copywriting is duur, zeker als u het werk aan een expert toevertrouwt. Bij het promoten van een bron kunt u gebruik maken van de diensten van een gewone copywriter. Als je de teksten zelf schrijft, doe dat dan zo efficiënt mogelijk. Onthoud dat artikelen in de eerste plaats voor mensen zijn bedoeld. Ze moeten antwoorden geven op de vragen van lezers. Om een ​​geschiktere plaats te bepalen om de sleutels in te steken, kunt u gebruik maken van gespecialiseerde gratis diensten.

Hoogfrequente vragen

Een andere populaire promotiemethode, die zorgt voor een zoekfrequentie van 5.000 vertoningen. De meest voorkomende vragen hier zijn onderwijs, video, werk. Maar hoe kunt u op deze verzoeken potentiële winst behalen? Niet iedereen vindt het antwoord op deze vraag. En het is niet altijd raadzaam om gewoon hoogfrequente zoekopdrachten voor een vinkje te gebruiken. Tel nu hoeveel verzoeken u nodig heeft. Alleen bij correct gebruik zal het verkeer en winst opleveren.

Link promotie

De efficiëntie van de SEO-linkranking is 25%. Helaas zijn er tot nu toe geen alternatieven die deze promotiemethode absoluut kunnen vervangen. Maar overschat linkpromotie niet te veel. Dit is niet een gegarandeerde en niet de enige manier om de topposities te bereiken.

Vermijd de volgende fouten:

  • Het is niet nodig om duizend links naar een jonge site te kopen. Google zal een jonge bron niet zo snel vertrouwen. De schakelmassa groeit geleidelijk.
  • Als een hoogfrequent verzoek de promotie niet rechtvaardigt, moet u er geen duizend links naar kopen.
  • Gekochte links moeten overeenkomen met het verzoek.
  • Koop alleen links met een exacte match (bijvoorbeeld “koop een smart-tv”).

De laatste update van zoekmachine-algoritmen heeft de eisen voor SEO-promotie van sites verhoogd. Streef daarom naar een vlottere en natuurlijkere linkbuilding. Gebruik het resterende budget voor interne optimalisatie.

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
BE: +32 499 41 46 24 
Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

web developer

https://webdevelopmentapp.com/nl/online-marketing.html